First things first! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mariska & Erin - WaarBenJij.nu First things first! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Mariska & Erin - WaarBenJij.nu

First things first!

Door: Mariska & Erin

Blijf op de hoogte en volg Mariska & Erin

17 Juli 2013 | Nederland, Leiden

Een goede voorbereiding is het halve werk. De tickets zijn geboekt, er mogen ongelukken gebeuren want we zijn volledig gedekt. Hepatitis is geen probleem dat kunnen we niet meer krijgen maar we kunnen nog wel hondsdol worden dus de aapjes moeten nog even op ons wachten. Vanaf maandag zijn wij wat betreft vaccinaties ook ready to go.

Vandaag de JOHO ook maar even leeg gehaald, altijd leuk 30% korting als JOHO member! En natuurlijk nu het opzetten van de WaarBenJij website zodat wij ons zware leven met jullie kunnen delen.

Het officiële aftellen is begonnen nog 8 weken voor vertrek......
We hebben er heel veel zin in en vinden het stiekem ook wel een beetje spannend!

• 17 Juli 2013 - 23:10

MartinH:

Veel pret met de voorpret!
    Ik ga jullie volgen.
    Groetjes,
    Martin

• 17 Juli 2013 - 23:10

Lisette:

Dag meiden! Het aftellen is bijna begonnen! Leuk al die voorbereidingen! Ik heb me geabonneerd op jullie blog! Liefs lies

• 11 September 2013 - 14:08

Anneke:

Heey Maris, heel veel plezier! Geniet ervan! Het is once in à life time! Xx an en yil

• 11 September 2013 - 15:14

Lisette:

Leuk ik ga volgen, heel veel plezier meiden xx

• 19 September 2013 - 02:50

Liesbeth Alias Leiza:

Hoi hoi

Al last van een jet-lag? Geniet van alle ervaringen en mis je nu al erin!!
    groetjes en liefs
    liesbeth

• 20 September 2013 - 22:13

Laura (nichtje Van...;)):

Heee Maris!! Waar blijft jullie eerste verslag...?? Zoo nieuwsgierig!
    Als jullie dit lezen... ONWIJS veel plezier! Enjoy!! xxxxxx